13 jan. 2014

Mycket nu....och det är bara att hänga med...

Hjälp!
Vad lite tid man har när arbetet sätter igång igen. Här krävs struktur i manusskrivandet och redigeringen.
Mailat korr till förläggare.
Testläser slutet på ett manus nu och förbereder respons till författaren.
Fått svar från en annan förläggare att h snart ska återkomma till mig.
En refusering damp ned och den får swischa förbi utan att jag gör något större väsen av det;-)
Och jag biter ned mina naglar totalt....och väntar vidare på manussvar...hoppas....

Ska passa på att berätta att jag åtar mig testläsning av manus. Har du kört fast i ditt skrivande, behöver tips och råd - kontakta mig så diskuterar vi!

1 kommentar:

  1. Det verkar snurra rejält. Jag hoppas att det snurrar på ett harmoniskt sätt så du inte blir sjösjuk och dålig. Lycka till

    SvaraRadera