9 mars 2013

Kontrakt undertecknat och mycket annat...

Ser fram emot mycket skrivande i helgen och jag ska ta ett samlat grepp över alla projekt som är pågående och de som behöver bli avslutade.
Jag har en intensiv kontakt med förläggare nu som läser lite olika manus och jag har fått respons på några och bearbetar och redigerar.
Mitt ungdomsmanus är skickat till utvalda förlag men även en teater har det på sitt bord. Spännande!

Dessutom lyckades jag vinna två biljetter till ett författarevent på måndag som tidningen Books & Dreams har anordnat, jättekul.

Vad gör ni andra? Är det intensivt?

1 kommentar:

  1. Vad mycket spännande saker som händer nu. Grattis till kontraktet! Och teater ... det låter något det. Ha en underbar skrivarhelg!

    Jag har också haft turen att vinna biljetter. Eftersom jag inte har något "ansikte" på dig så kan väl du komma fram och hälsa om du känner igen mig från fotot på min blogg?! Det vore riktigt roligt att träffa dig!

    SvaraRadera