24 maj 2012

Min skrivande karriär började som poet


 
 
 
Här började min karriär  - som poet. Tidskriften FLUM rekommenderas varmt av mig för den som gillar kombinationen av text och bild.
 
Håll utkik för jag och min kollega Malin Roca Ahlgren kommer att bli publicerade i kommande nummer.
Att skriva handlar inte om att passa in i ett fack, det handlar om att trolla med ord.
 
Vi rör oss på många olika skrivande arenor - vi är skrivande människor i ett gränslöst litteraturfält.
<


 
sid 1 Mona Lisa; oljemålning av Ockie Nidsjö
sid 2 Innehållsförteckning
sid 3 Info
sid 4 Den postmoderne poeten av Ockie Nidsjö
sid 5 Ockie Nidsjö. Foto: Ockieklubben
sid 6 Ishockeyspelaren som försvann av G. Björn
sid 7 Dito (illustration: Ockie Nidsjö)
sid 8 Maria Edgren
sid 9 Dito (illustrationer: Ockie Nidsjö, Gunn Björn)
sid 10 Thordis Gisladottir

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar