1 sep. 2014

Ny vecka, ny månad....

September verkar vara BOKENS månad. Det är mycket som händer i förlagsvärlden.
På onsdag åker jag till Stockholm igen för att träffa förläggare och prata vidare om mitt manus. Har fått respons på det jag har skrivit och jag har redigerat en del.
Rensade bland alla mina manusrelaterade saker igår och nu har jag fått en bra struktur på alla mina papper. Passade på att roa mig med att läsa mina avtal, kan vara bra då och då att göra det.

Readmeet på torsdag, ska bli mycket spännande att få lyssna till andra författare.
En förläggare, som jag har väntat på länge, har hört av sig och ska återkomma snart igen gällande mina manus. Det finns intresse;-)

2 kommentarer:

  1. Hej Maria!
    Jag har tyvärr tappat bort din mailadress. Skulle vilja skriva till dig! :) Om du vill får du gärna skriva till mig. anna.helgesson@telia.com

    SvaraRadera
  2. Hej Maria.
    Här är en Liebster Award nominering till dig från mig. Saknar ju dina ord i bloggen ;) Du kan läsa om den i min blogg.

    SvaraRadera