2 apr. 2014

Mini-litteraturvägledninng från BTJ förlag...

har kommit från tryckeriet och snart finns den tillgänglig för er. Jag ser fram emot att den kommer användas i klassrummen, inspirera lärare, elever och bibliotekspersonal.

Nu är det en intensiv skrivperiod. Jag har bytt titel på ett manus jag håller på och skriver och det liksom lättade upp hela skrivandet. Jag kommer skriva klart detta alldeles snart. Manuset ger mig mycket energi och det är jag tacksam för.

En manusidé är skickad till 3 olika förlag varav ett har utgivningsmöte nästa vecka där beslut ska tas. Hoppas!!

Detta händer i min skrivande vardag:
Jag behöver få in alla väntande manussvar på ett manus som nu fått ett ja från ett förlag och jag måste snart fatta ett beslut.
Ett barnboksmanus för tilltänkt ålder 9-12 är ute hos förlag för läsning och snart borde svar ramla in.
Redigering på intågande för en novell som har preliminär utgivning maj - hjälp, nästa månad!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar