10 juni 2012

Visste ni att jag har dubbeldebuterat som barnboksförfattare i år?

Det börjar dra ihop sig mot ett stundande sommarlov. För mig som lärare betyder semester lång ledighet med mycket tid för familjen.
Det betyder också, denna sommar, tid för att skriva klart. Har några skrivprojekt igång som jag tvingar mig själv att skriva klart väldigt snart. Samtidigt har jag flera av mina manus ute på förlag för genomläsning och bedömning och det känns hur pirrigt som helst (kan aldrig vänja mig vid denna känsla, den är obeskrivligt plågsam:)
Funderar starkt på att hoppa på en av novelltävlingarna som pågår just nu; Hemmets Veckotidning och Ica Kuriren - har du skickat in ditt bidrag ännu?


1 kommentar:

  1. Jag funderar starkt på att skriva en novell om att leva sin dröm. Ämne som berör! Lycka til med din/dina!

    SvaraRadera